Foto NAGI's: Rebase hirmutamiseks kleidike!

05 February 2012

Vokid puhkusele!

Ei teagi, palju neid vokke juba kogunenud on. Ununes eelmises postituses kirjutada, et €30-ga saime hiljuti veel vokilisa. Toodi otse koju ühe vanakraamikaupmehe poolt, kes alguses helistas ja pakkus hobuserange, sõitis ise aga lahkelt õuele. Rangid osutusid täpselt sellisteks nagu olin ette kujutanud – ilusakesed aga tibatibatillukesed. Pane või lambale kaela. Sedasi lammastega seoses tuligi jutuks, kas onul vokke pole. No kuidas siis onul vokke ei ole – jalamaid auto õue peal ringi ja vurinal tooma!
Paljukest ma üldse kedrata olen jõudnudki. Kogu aur läheb talitusele. Ootamatult avastasin, et juba jõuabki kätte koolitusnädal! Kiirelt veel lõpetamata tegevusi, juhiste andmist. Veab, et väimees komandeeringust tagasi tuli, üheskoos elab noorpere siin selle nädala üle.
Temperatuur on jätkuvalt langenud, just nagu euro kurss börsil. Paariks ööks olen sisse vedinud kaks 18-aastast ruunakõbi  Juku ja Haidari. Kütavad ühtlasi  lauta. Mis tähendas muidugi ka pudulojuste ringipaigutamist ning sellist nuputamist, et mütsi all auras. Hierarhiaredeli tõttu ei saa loomi panna suvaliselt kokku.
Meie õnneks olen mina õhtune ja Aivo hommikune inimene. Keegi toimetab peaaegu pidevalt ringi, jälgib et torud ei jäätuks. Ühel ööl käisin veel kella 3 paiku saunatamas ja saunast lumehange hüppamas.
Korra jõudsime taaskülastada Värska Veekeskust. Saatsin vist mingit tähitut kirja sealsest kohalikust sidekontorist kui viskasin pilgu kuulutustetahvlile (ma loen tavaliselt alati kolkakülade kuulutustetahvleid), nii märkasin seinal kitsekarja müügikuulutust ja see jäi painama – no mis parata kui ainuüksi sõna "kits" mõjub ajule stimuleerivalt. Võtsin lausa ühendust, et täpsemalt uurida, numbri olin enesestmõista üles kirjutanud. Kitsede peremees olla haigestunud, kari seetõttu omapäi. Vaid heinad ees ja ilmselt käivat keegi jootmas.
Elavad nad selle külma üle kui pole suurloomi lisasooja andmas? 
Nüüd edaspidiselt ei oska lubada, mil postitama pääsen ja kui palju sellest tulevasest ülikonfidentsiaalsest tööst üldse rääkida sobib. Eesolev saab põnev olema!

No comments: