05 February 2012

Vokid puhkusele!

Ei teagi, palju neid vokke juba kogunenud on. Ununes eelmises postituses kirjutada, et € 30-ga saime hiljuti veelgi vokilisa. Toodi otse koju ühe vanakraamikaupmehe poolt, kes alguses helistas ja pakkus hobuserange, sõitis ise lahkelt lausa õuele. Rangid olidki just täpselt sellised nagu ette kujutasin- ilusakesed aga tibatillukesed. Pane või lambale kaela. Siis tuli jutuks, kas onul vokke pole. No miks siis onul vokke ei ole- jalamaid auto ringi ja tooma!
Palju ma üleüldse kedrata olen saanudki. Kogu aur läheb talitusele. Ootamatult avastasin, et juba ju jõuabki koolitusnädal  kätte! Kiirelt veel lõpetamata tegevusi, juhiste andmist. Veab, et väimees komandeeringust tagasi tuli, üheskoos elab noorpere siin selle nädala üle.
Temperatuur on jätkuvalt langenud, just nagu euro kurss börsil. Paariks ööks olen sisse vedinud kaks 18- aastast ruunakõbi: Juku ja Haidari. Kütavad ühtlasi ka lauta. Mis tähendas pudulojuste ringipaigutamist ja eelnevat nuputamist nii, et mütsi all auras.
Meie õnneks olen mina õhtune ja Aivo hommikune inimene. Keegi toimetab peaaegu pidevalt ringi, jälgib et torud ei jäätuks. Mingil ööl käisin veel kella 3 paiku saunas.
Korra jõudsime külastada taaskord Värska Veekeskust. Sealse vallavalitsuse seinal nägin kitsekarja müügikuulutust ja jäi painama – mis parata. Võtsin lausa ühendust, et täpsemalt uurida, numbri olin mõistagi üles kirjutanud. Nende peremees olla haigestunud, kitsed enam-vähem omapäi. Vaid heinad ees ja ilmselt käivat keegi jootma. Elavad nad selle külma üle ilma suurloomade lisasoojata?
Nüüd ei oska lubada, mil postitama pääsen ja kui palju sellest konfidentsiaalsest tööst üldse rääkida sobib. Põnev saab olema!

No comments:

Post a Comment