Foto NAGI's: Rebase hirmutamiseks kleidike!

15 April 2010

OMRABGCV

OMRABGCV See on kinnituskood http://blog.tr.ee/ registreerumiseks.
Nagu näha, olen tegelnud aktiivselt selliste asjadega nagu blogipuu oksale turnimine, snaps-shotsi värk, blogi kenamaks kohendamine ning mis seal salata – kiiganud üldse ringi mulle senitundmatus blogimaailmas. Põnev!
Pean nüüd aja maha võtma ja pisut seedima seda teemat. Miks inimesed üldse blogivad? Ja blogisid loevad? Miks ma ise oma mõtteid siin väljendan? Suhtlusest reaalmaailmas justkui puudust pole olnud, pigem vastupidi?
Sain lugemise selgeks juba enne kooli minekut, läbi aegade on mu kujunemisele mõju avaldanud paljud raamatud, nende seas Asta Kassi "Pahupidi puhkus". Lausa niivõrd, et lugesin seda ka oma pesamunale ette, kui ta veel pisike oli. Inessa mäletab siiamaani, kuidas ma peatükki läbi naerupugina üritasin lõpuni lugeda. Vaat samas stiilis juhtumisi toimub ka meie päriselus! Ma südamest loodan, et suudan neid sama vürtsika huumoriga ning kedagi halvustamata kirja panna. Kavõi iseenda jaoks, muidu hiljem ei mäleta.
Sättisin pisikese Simmo päiksesooja kohta tekile ja ärgitasin teda mänguasjaga meelitades end keerama. Püksid segasid, palun vabandust, me võtsime nad trenni ajaks maha:
Foto NAGI's: Tõmban vasaku käega...Foto NAGI's: ...üritan edasi siputada...Foto NAGI's: ...ja keerangi selili!Foto NAGI's: ...haaran parema käega...

No comments: